ສະບາຍດີຍິນດີຕ້ອນຮັບທຸກໆທ່ານເຂົ້າສູ່ເວັບໄຊ ເວັບນີ້ຈະພາທ່ານຮຽນຮູ້ໄປກັບເທັກໂນໂລຊີ ການຕິດຕໍ່ສື່ສານ ສາລະໜ້າຮູ້ ເຫດການຕ່າງໆ ບໍ່ວ່າທ່ານຈະຢູ່ໃສບ່ອນໃດຂອງໂລກ ກໍ່ສາມາດຕິດຕໍ່ສື່ສານຫາກັນໄດ້ ກັບໄອທີ ໂລກຂອງຄົນຍຸກໃໝ່ ຍຸກແຫ່ງການຕິດຕໍ່ສື່ສານ.

ກ່ຽວກັບຂໍ້ມູນນັກສືກສາສາຍໄອທີ IT.ປີ 2 ວິຊາ: ອິນເຕີເນັດ: ກຸ່ມ: https://khamchan123.blogspot.com, ສົນໃຈລົງໂຄສະນາຂອງທ່ານຕິດຕໍ່ໄດ້ທີ່, E-mail: khamchan9358@gmail.com ຫຼື ຕິດຕໍ່ໄດ້ທີ່ເບີ:020 9608573 , 1. ຊື່ ພຮະ ຄຳຈັນ ທຳມະວົງ ແມ່ນເປັນຜູ້ຄວບຄຸມທັງໝົດ ຮຽນຢູ່ ວິທະຍາໄລ ທອງສະບາ ບໍ່ແກ້ວ ສາຍ ໄອທີ ວ.ດ.ປ ເກີດ 2./4/.1998 ທີ່ ບ້ານ ນ້ຳເດື່ອ ເມືອງ ຫ້ວຍຊາຍ ແຂວງ ບໍ່ແກ້ວ ປະຈຸບັນຢູ່ບ້ານ ປາກຮາວເໜືອ ເມືອງ ຫ້ວຍຊາຍ ແຂວງ ບໍ່ແກ້ວ. ເບີໂທ 020 96085734 KhamChan Thammavong ,2.ຊື່ ທ້າວ ປານ ຂັນທະວົງ ແມ່ນເປັນທີ່ປືກສາ ຮຽນຢູ່ ວິທະຍາໄລ ທອງສະບາ ບໍ່ແກ້ວ ສາຍ ໄອທີ ວ.ດ.ປ ເກີດ 14./3/.1998 ທີ່ ບ້ານ ສົມສະນຸກ ເມືອງ ຜ້າອຸດົມ ແຂວງ ບໍ່ແກ້ວ ປະຈຸບັນຢູ່ບ້ານ ຕິນທາດ ເມືອງ ຫ້ວຍຊາຍ ແຂວງບໍ່ແກ້ວ. ເບີໂທ 020 54264461 https://web.facebook.com/pan.khanthavong.9,3.ຊື່ ທ້າວ ໄຊຍະສິດ ວຸດສະວົງ ແມ່ນເປັນທີ່ປືກສາ ຮຽນຢູ່ ວິທະຍາໄລ ທອງສະບາ ບໍ່ແກ້ວ ສາຍ ໄອທີ ວ.ດ.ປ ເກີດ 8./8/.1997 ທີ່ ບ້ານ ບ້ານດານ ເມືອງ ຫ້ວຍຊາຍ ແຂວງ ບໍ່ແກ້ວ ປະຈຸບັນຢູ່ບ້ານ ວຽງໃໝ່ ເມືອງ ຫ້ວຍຊາຍ ແຂວງ ບໍ່ແກ້ວ. ເບີໂທ 020 5443540 https://web.facebook.com/profile.php?id=100039162977905

/

วันอาทิตย์ที่ 20 กันยายน พ.ศ. 2563

ເລື່ອງກາລະນາຄະຣາຊ

 


#ກາລະນາຄະຣາຊ

#ນາກ [ນາຄະ-Naga] ເປັນສັດທີ່ມີອິດທິລິດ ສາມາດຈຳແລງກາຍເປັນມະນຸດໄດ້ ມີເລື່ອງລາວຕິດພັນກັບພຣະພຸດທະ ສາສະໜາ ເພາະເຫຼື້ອມໃສສັດທາໃນພຣະພຸດທະເຈົ້າ ຈົນເຖິງຖວາຍຕົວຮັບໃຊ້ ປົກປ້ອງໄພອັນຕະລາຍທີ່ຈະເກີດແກ່ພຣະພຸດທະສາສະໜາ ແລະຈຳແລງກາຍມາຂໍບວດກໍ່ມີ ນາກເປັນ 1 ໃນພົບພູມທີ່ຖືກປົກຄອງໂດຍທ້າວວິຣູປັກ ຜູ້ເປັນໃຫຍ່ໃນທິດຕາເວັນຕົກ ເຊິ່ງເປັນ 1 ໃນ 4 ຂອງຈະຕຸມະຫາຣາດທີ່ປົກຄອງໃນທິດທັງສີ່ [1]

ດັ່ງປາກົດໃນເຫດການສຳຄັນຂອງການຕຣັດສະຮູ້ຂອງພຣະພຸດທະເຈົ້າວ່າ

ເຈົ້າຊາຍສິດທັດຖະ ເມື່ອສະເດັດອອກບວດ ໄດ້ສະແຫວງຫົນທາງເພື່ອພົ້ນທຸກ ໄດ້ຕະຫຼອດເວລາ 6 ປີ ດ້ວຍວິທີການຕ່າງໆສາລະພັດ ອົດອາຫານ ທໍລະມານຕົນເອງຈົນເກືອບມໍລະນະພາບ ຈຶ່ງເຫັນວ່າການທໍລະມານຕົນບໍ່ແມ່ນທາງເພື່ອດັບທຸກ ແລ້ວຫັນມາສະເຫວີຍອາຫານໃຫ້ຮ່າງກາຍມີເຫື່ອແຮງ ໂດຍໄດ້ຮັບເຂົ້າມະທຸປາຍາດຈາກນາງສຸຊາດາ, ເປັນພຸດທະປະເພນີຂອງພຣະພຸດທະເຈົ້າທຸກພຣະອົງ ກ່ອນທີ່ຈະຕຣັດສະຮູ້ ຕ້ອງລອຍຖາດອະທິດຖານຈິດເສຍກ່ອນ,

ພຣະໂພທິສັດສິດທັດຖະ ເມື່ອໄດ້ສະເຫວີຍເຂົ້າມະທຸປາຍາດ ທີ່ນາງສຸຊາດາຖວາຍແລ້ວ ຈັບຖາດຄຳອະທິດຖານທີ່ຮິມຝັ່ງແມ່ນ້ຳເນຣັນຊະຣາວ່າ

ຖ້າເຮົາຈະໄດ້ເປັນພຣະພຸດທະເຈົ້າໃນວັນນີ້

ຖາດຂອງເຮົາໃບນີ້ ຈົງລອຍທວນກະແສນ້ຳໄປ

ຖ້າຈະບໍ່ໄດ້ເປັນ ຈົງລອຍໄປຕາມກະແສນ້ຳ [2]

ເມື່ອອະທິດຖານແລ້ວ ໄດ້ລອຍຖາດໄປ ຖາດນັ້ນລອຍຕັດກະແສນຳ້ໄປເຖິງກາງນ້ຳ ຮອດກາງນຳ້ນັ້ນເອງ ໄດ້ລອຍທວນກະແສນຳ້ໄປສຸດໄລຍະປະມານ 80 ສອກ ປຽບເໝືອນມ້າເຊິ່ງມີຝີຕີນອັນໄວສະນັ້ນ ແລ້ວຈົມລົງທີ່ນ້ຳວົນແຫ່ງໜຶ່ງ ຈົມລົງໄປເຖິງພິພົບເມືອງບາດານ ຂອງກາລະນາຄະຣາຊ ໄປກະທົບຖາດຄຳຂອງ ພຣະພຸດທະເຈົ້າອົງກ່ອນໆ ອີກ 3 ອົງ ຄື ພຣະກະກຸສັນທະ, ພຣະໂກນາຄະມະນະ, ພຣະກັດສະປະ, ມີສຽງດັງກິກໆ ແລ້ວວາງຮອງຖາດທັງ 3 ນັ້ນ [3]

ກາລະນາຄະຣາຊ ທີ່ຫຼັບໄຫຼຕະຫຼອດເວລາ 1 ພຸດທັນດອນ (ຈາກພຣະພຸດທະເຈົ້າອົງໜຶ່ງໄດ້ອຸບັດ ຈົນເຖິງເວລາທີ່ພຣະພຸດທະເຈົ້າອົງໃໝ່ມາອຸບັດອີກ) ເມື່ອໄດ້ຍິນສຽງນັ້ນແລ້ວ ຈຶ່ງຕື່ນຂຶ້ນ ກ່າວວ່າ ມື້ວານນີ້ ພຣະພຸດທະເຈົ້າກໍຊົງອຸບັດແລ້ວອົງໜຶ່ງ ມາວັນນີ້ ອຸບັດອີກແລ້ວອົງໜຶ່ງ ແລ້ວຈຶ່ງກ່າວສະດຸດີດ້ວຍຄາຖາ 100 ບົດ ແລ້ວກໍຫຼັບຕໍ່ໄປ ຈົນກວ່າພຣະພຸດທະເຈົ້າອົງໃໝ່ຄື ພຣະສີອະຣິຍະເມດໄຕ ມາອຸບັດ ຈຶ່ງຕື່ນຂຶ້ນອີກ

ໄລຍະເວລາ 1 ພຸດທັນດອນ ນີ້ນັບປະມານບໍ່ໄດ້ ປຽບເໝືອນມີພູເຂົາຫິນແທ່ງທຶບ ສູງ 1 ໂຍດ (16 ກິໂລແມັດ) ຄົບຮ້ອຍປີ ຈະມີເທວະດາເອົາຜ້າເບົາບາງ ເໝືອນຄວັນໄຟ ມາລູບຄັ້ງໜຶ່ງ ເປັນແບບນີ້ທຸກໆຮ້ອຍປີ ຈົນກວ່າພູເຂົານີ້ຈະຮາບກັບໜ້າດິນ ນີ້ເອີ້ນວ່າ 1 ພຸດທັນດອນ ຫຼື 1 ມະຫາກັບ

ອາຍຸຂອງກາລະນາຄະຣາຊຢືນຍາວຫຼາຍເພາະຫາກຖືຕາມນີ້ ໜຶ່ງພຸດທັນດອນ ເທົ່າກັບ 1 ວັນຂອງພະຍານາກ

ອະດີດຂອງພະຍານາກຕົນນີ້ ເຄີນເກີດເປັນສາມະເນນຜູ້ເຮັດໜ້າທີ່ອຸປະຖຳພຣະພິກຂຸຫຼາຍຮ້ອຍອົງ ຕັ້ງແຕ່ອຸປະຖາກພຣະພິກຂຸ ບໍ່ເຄີຍໄດ້ຫຼັບໄດ້ນອນເຕັມຈັກມື້ເລີຍ ຈຶ່ງອະທິດຖານວ່າ ຜົນບຸນທີ່ຂ້ານ້ອຍທີ່ອຸປະຖາກພຣະສົງນີ້ ຂໍໃຫ້ຂ້ານ້ອຍໄດ້ນອນຫຼັບເຕັມອິ່ມດ້ວຍເທີ້ນ, ເມື່ອຕາຍໄປແລ້ວສາມະເນນໄດ້ໄປເກີດເປັນກາລະນາຄະຣາຊ ນອນຢູ່ໃນນາກພິພົບອັນເປັນທິບ ຈົນກວ່າພຣະພຸດທະເຈົ້າມາຕຣັດສະຮູ້ ຈຶ່ງຕື່ນຂຶ້ນຄັ້ງໜຶ່ງ

ປິດສະໜາທັມໃນເລື່ອງນີ້

1. ຖາດຄຳສອນຂອງພຣະພຸດທະເຈົ້າ, ແມ່ນ້ຳຄື ໂລກ ຫຼື ສັດໂລກ, ຄຳສັ່ງສອນ ຫຼື ພຣະພຸດທະເຈົ້າ ພາສັດໂລກໄຫຼທວນກະແສໂລກ ໄປສູ່ກະແສນິບພານ ຄື ຄວາມພົ້ນທຸກທີ່ບໍ່ມີເກີດ ແກ່ ເຈັບ ຕາຍ ສ່ວນກະແສໂລກໄຫຼໄປສູ່ຄວາມເກີດ ແກ່ ເຈັບ ຕາຍ

2. ພະຍານາກໃຕ້ບາດານທີ່ຫຼັບໄຫຼ ຄື ສັດໂລກ ທີ່ໜາແໜ້ນໄປດ້ວຍກິເລດ ເມື່ອພຣະພຸດທະເຈົ້າອຸບັດຂຶ້ນມາໃນໂລກ ປຸກໃຫ້ສັດໂລກຕື່ນຈາກການມົວເມົາດ້ວຍກິເລດຕັນຫາ ແລ້ວພົບທາງສະຫວ່າງແຫ່ງຊີວິດ

3. ການເປັນຄົນມັກນອນ ພຣະພຸດທະເຈົ້າ ກ່າວວ່າ ການຫຼັບເປັນໝັນຂອງຊີວິດ [5] ເພາະການນອນຫຼັບ ເປັນທາງຕັນໃນການສ້າງບຸນກຸສົນ ເຜົາຜານເວລາໃຫ້ເສຍຖິ້ມໄປໂດຍບໍ່ມີປະໂຫຍດ ແລະຕັ້ງຢູ່ໃນຄວາມປະມາດ

4. ການອຸບັດຂອງພຣະພຸດທະເຈົ້າເປັນເລື່ອງຍາກ ແລະການໄດ້ຮັບຟັງພຣະທັມມະເທສະໜາເປັນເລື່ອງຍາກ ດັ່ງພຣະບາລີວ່າ ກິດສັງ ສັດທັມມະສະວະນັງ ກິດໂສ ພຸດທານະມຸບປາໂທ [4] ສະນັ້ນ ເປັນຄວາມໂຊກດີຂອງເຮົາຊາວພຸດທັງຫຼາຍທີ່ໄດ້ເກີດມາພົບພໍ້ພຣະພຸດທະສາສະໜາ ແລະ ໄດ້ຮັບຟັງຄຳສອນຂອງພຣະພຸດທະເຈົ້າ ຂໍຈົ່ງພາກພຸມໃຈ ຕັ້ງຕົວຢູ່ໃນຄຸນງາມຄວາມດີ ໃຫ້ໄດ້ພົບທາງສະຫວ່າງແຫ່ງຫົນທາງຊີວິດ ແລະປະສົບສຸກທຸກທິວາຣາຕີການເທີ້ນ.

 

ວ່າດ້ວຍເລື່ອງຂອງ ເງິນ

o   ໂຍນເງິນໃຫ້ຄົນຕິດຢາ ເຂົາກໍ່ເອົາເງິນໄປຊື້ຢາ

o   ໂຍນເງິນໃຫ້ຄົນຕິດການພະນັນ ເຂົາກໍ່ເອົາເງິນໄປຫຼີ່ນການພະນັນ

o   ໂຍນເງິນໃຫ້ຄົນມັກເມົາ ເຂົາກໍ່ເອົາເງິນໄປຊື້ນ້ຳເມົາມາກິນ

o   ໂຍນເງິນໃຫ້ຄົນມັກໃນການສຶກສາ ເຂົາກໍ່ເອົາເງິນໄປຈ່າຍຄ່າເທີມຫຼືຄ່າຮຽນ

o   ມັນເປັນມະດາມະນຸດ ທີ່ເຂົາມັກສິ່ງໃດ ກໍ່ເອົາໄປໃຊ້ໃນສິ່ງນັ້ນ

o   ເງິນບໍ່ເຄີຍມີປັນຫາກັບໃຜ ມີແຕ່ຄົນທັງນັ້ນລະທີ່ມີປັນຫາກັບເງິນ

o   ເຈົ້າເຄີຍເຫັນບໍ່ ? ໃນຂາວ ເສດຖີຕາຍ ຖິ່ມເງິນມາກມາຍໄວ້ໃຫ້ລູກສອງຄົນ

o   ຄົນທີໜື່ງ ເອົາເງິນໄປຫຼີ່ນການພະນັນ ທ່ຽວເຕ່ເຮຮາ ໃຊ້ຈ່າຍຟຸ່ມເຟືອຍ ບໍ່ພໍເທົ່າໃດປີເງິນກໍ່ໝົດ

o   ຄົນທີສອງ ເອົາໄປຕໍ່ທຶນ ເປິດຮ້ານ ຂະຫຍາຍກິດຈະການ ບໍ່ພໍເທົ່າໃດປີ ກໍ່ມີເງິນມາກມາຍມະຫາສານ ລວຍກວ່າພໍ່ຫຼາຍເທົ່າ ອີກຕາງຫາກ

o   ເງິນບໍ່ເຄີຍມີປັນຫາ ຄົນຕາງຫາກທີ່ມີປັນຫາ

o   ສະໄໝຍັງນ້ອຍ ເຮົາກັບໝູ່ຂ້າງບ້ານ ໄດ້ເງີນໄປໂຮງຮຽນວັນລະ 20-100 ກີບ ບາງວັນບໍ່ມີເລີຍ

o   ແຕ່ໝູ່ຂ້າງບ້ານ ເອົາເງິນປ່ອນລົງກະບັ້ງໄມ້ໄຜ້ ທຸກວັນຈົນຊື້ລົດຖີບໄດ້ ແຕ່ເຮົາເປັນຫຍັງເງິນບໍ່ເຫຼືອກັບມາຈັກວັນເລີຍ

#ມັນຢູ່ທີ່ເຮົາບໍ່ໄດ້ຢູ່ທີເງິນ

o   ເງິນບໍ່ໄດ້ເຄີຍຢູ່ເໜືອເຮົາ ມີແຕ່ເຮົາຢູ່ເໜືອມັນ

o   ເງິນມັນຍ້າຍຕົວມັນເອງ ໄປຢູ່ໃນຖົງຄົນອື້ນບໍ່ໄດ້ດອກ ມີແຕ່ເຮົາຍື່ນມັນໃຫ້ຄົນອື້ນເອງ

o   ບໍ່ສຳຄັນດອກວ່າມີເງິນເທົ່າໃດ ອັນທີ່ສຳຄັນນັ້ນ ໃຊ້ແບບໃດຈື່ງໄດ້ປະໂຫຍດ ເງິນບໍ່ເຄີຍຢູ່ກັບຄົນ ທີ່ໃຊ້ເງິນບໍ່ເປັນດອກເດີ

o   ບໍ່ຕ້ອງໄປແກ້ເວນ ແກ້ກຳ ຢູ່ໃສ ແຕ່ທີ່ຄວນແກ້ນັ້ນໃຫ້ໄປແກ້ທີ່ໃຈ ແລະ ພຶດຕິກຳຕົວເອງນີ້ລະ

o   ຖ້າມີປັນຫາເລື່ອງເງິນຕ້ອງແກ້ທີ່ສັນດານຕົວເອງນີ້ລະ ຢ່າໄປໂທດຄົນອື້ນ ຢ່າງອື້ນ ໂທດຕົວເອງເບີ່ງສັນດານຕົວເອງ

#ຖ້າຖຶກໃຈກໍ່ແຊຣ໌ໄປ

(ຂໍອະໄພບາງຄຳອາດແຮງໄປແລະບໍ່ສຸພາບ)